sâmbătă, 29 ianuarie 2011

GOD's amazing love.

      Intrebarea mea a fost cam asa: "Cum vezi dragostea lui Dumnezeu ca se manifesta in viata ta?"
Si ei mi-au raspuns:
" cand am problemee ..ma rog cu credinta..pentru ca stiu ca el intotdeauna ma ajuta,pentru ca mi`a aratat`o si mereu a fost acolo unde si cand aveam nevoie de El.Si chiar daca nu trece problema pe care o am..stiu ca El este cu mine mereu si imi da puteri sa pot sa trec usor peste,Si observ dragostea Lui zi de zi..prin simplu fapt ca de fiecare data cand ma trezesc simt binecuvantarea Lui fata de mine pentru ca mi`a mai dat inca o noua zi.. un nou inceput.. o noua sansa sa ma apropiu de El si sa pot sa vad tot mai mult dragostea Sa care se manifesta in viata mea!"

"Prin faptul ca ma iubeste, chiar si cand ma simt mizerabil"

"Pentru ca exist!Asta e o dovada."

 "..In primul rand..prin faptul ca....chiar daca eu gresesc..si poate ii intorc spatele..El ma primeste inapoi imediat cu aceiasi dragoste si uita de ce am facut ca si cum nu as fi facut...imi poarta de grija...si ma ajuta in toate nevoile mele..."

"Pai prin binecuvantarile pe care mi le ofera,prin faptul ca ma protejeaza,ca mi'a daruit o familie"

 "Faptul ca traiesc este prin dragostea lui dumnezeu,prin faptul ca eu am harul sa ma pot numi copilul Lui,sa ma pot inchina liber Lui"

"Vad dragostea lui in purtarea de grija din fiecare zi,mi-a dat o familie binecuvantata,copii sanatosi,si o locuinta. Ca si  l-a dat pe fiul Sau sa moara pt noi,si zi de zi mai avem harul ca singele Lui sa ne curateasca si sa putem sta in prezenta Lui"

"Prin faptu ca is fericit . am o familie care ma iubeste , au ai mei ce sa-mi puna pe masa ba chiar mai mult de atat, am prieteni care ma iubesc, is sanatos"

"Dragostea lui Dumnezeu o pot vedea in fiecare minut,secunda.Faptul ca eu respir e dragostea lui Dumnezeu.Tot ceea ce eu sunt sunt doar prin harul si dragostea Sa.Ii vad dragostea si cand ma mustra dar si cand ma invata,iar faptul ca l-a dat pe Isus sa moara pentru noi,e si acesta un mod prin care si-a aratat dragostea Lui fata de mine"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu