miercuri, 4 ianuarie 2012

Nu ca ceilalţi!

          De când suntem in 2012 mă tot gândesc cum toată lumea are numai urări de bine pentru fiecare din noi. Cred că toţi aţi fost îmbulziţi de roiuri de mesaje pentru care nu prea aveaţi vagă în voi. Aşa că promit să fiu scurtă.
    Eu nu vreau să vă îndemn sa fiţi mai buni, mai cuminţi, să vă vedeţi de treabă, să fiţi sănătoşi şi încă multe altele.
   Vreau ceva diferit de la voi şi n-aş zice asta dacă aş şti că nu s-ar putea mai mult. Vreau creativitate din plin, vreau noi talente, vreau performanţă, vreau să mă bucur de noi creşteri în jurul meu. Şi credemă dragul meu, asta e posibil, e foarte posibil şi la fel de posibil e să iţi doreşti şi tu asta împreună cu mine!

                                                 Let's grow togheter in 2012!

Un comentariu: