luni, 21 noiembrie 2011

Mai PUTERNIC, mai CURAJOS, mai ÎNŢELEPT

        Astăzi privirea mi-a fost răpită de o imagine cu nişte cuvinte alese, minunate, întăritoare!  
"Eşti mai puternic decât pari, mai curajos decât crezi, mai înţelept decât te consideri tu că eşti. "
     Mă gândeam: "wouuu" . Aşa să fie? Şi bineînţeles,  realitatea s-a înfăţişat înaintea mea şi îmi afirmă acest lucru. De câte ori oare ai reuşit să faci mai multe decât ai crezut că poţi face? De câte ori oare ţi-ai demonstrat singur curajul trecând peste anumite obstacole şi de câte ori oare ai dat dovadă de înţelepciune fără ca pe moment să realizezi bogăţia cuvintelor pe care le-ai rostit?
     Adevărul e că, deobicei, preferăm să rămânem in comoditatea noastră şi dacă s-ar putea, să hibernăm acolo, în adâncimea ei fară să luptăm, fără să ne străduim să devenim mai mult decât suntem. Cred că putem fi mai mult decât astăzi, mult mai mult, mult mai puternici, mult mai curajoşi, mult mai înţelepţi, calităţi care nu le obţinem cu uşurinţă doar luptând! Luptând pentru ceea ce cu adevărat ne dorim, astfel dând dovadă de puternicia noastră, agăţându-ne de scopul nostru si rămânând acolo, orice ar fi. Desigur se prea poate ca obstacolele să apară înaintea noastră dar, suntem curajoşi nu? Nu ne lăsăm nici acum, iar in cele din urmă cineva se poate opune ţie, aruncând săgeţi otrăvitoare asupra ta, cuvinte amărăcioase şi totuşi, am invăţat să fim înţelepţi!
      Pot fi mai puternică decât unele aparenţe, pot fi mult mai curajoasă decât îndoielile mele şi pot fi plină de înţelepciune, doar să vreau! TU?

Un comentariu: